اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک در استان گلستان، شهرستان بسیار زیبا و گردشگری کلاله، خیابان شهید اجباری، روستای شهید بهشتی واقع شده است. این بوم گردی با دارا بودن دو نوع واحد اقامتی گلی و چوبی در سال 1399 افتتاح شد و در فضایی دنج و دلنشین میزبان گردشگران و طبیعت دوستان عزیز می باشد.

اقامتگاه بوم گردی شیبک دارای 2 نوع واحد اقامتی به صورت یک ساختمان چوبی 2 طبقه (دو اتاق 6 نفره در طبقه بالا و دو اتاق 6 نفره در طبقه پایین) و سه اتاق کاهگلی 18 متری - پنج نفره، 15 متری - چهار نفره و 9 متری - دو نفره می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 35 گردشگر را دارد. اتاق های چوبی طبقه پایین دارای سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و حمام) و اتاق های گلی 18 و 15 متری دارای سرویس بهداشتی اختصاصی  (توالت فرنگی و حمام) هستند، اما مهمانان سایر اتاق ها می بایست از سرویس بهداشتی (1 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی و 1 حمام) اشتراکی داخل محوطه استفاده نمایند.

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و سیستم گرمایشی و سرمایشی (بخاری گازی، بخاری هیزمی و اسپیلیت) اشاره کرد.