اقامتگاه بوم گردی وله زیر که نام دیگر آن مجتمع آب درمانی و گردشگری ایلاندو نیز می باشد، در نزدیکی روستایی زیبا به همین نام در 8 کیلومتری جاده مشگین شهر به قینرجه واقع شده است. ایلاندو یکی از مهمترین و محبوب ترین چشمه های آب گرم و معدنی این شهر می باشد که دارای املاحی از قبیل بی کربنات و سولفات بوده و برای تسکین درد های رماتیسمی، آرامش اعصاب و بیماری های تنفسی بسیار مناسب است.

آب این مجتمع آب درمانی با لوله کشی از چشمه ایلاندو که یکی از محبوب ترین چشمه های آبگرم شهرستان است، تامین می شود که از آب‌ های معدنی بی کربنات و سولفات است و به دلیل دمای بالای آب، تسکین‌ دهنده تمامی درد های رماتیسمی و بسیاری از بیماری های تنفسی و گوارشی، آرام بخش اعصاب و تقویت کننده حالت عمومی بدن است.

این مجتمع دارای استخرهای مجزا برای بانوان و آقایان می باشد که در فصول بهار و تابستان رو باز بود و در فصول سرد مسقف می شود تا در این مدت دمای آبگرم حفظ شود. در ساخت این مجتمع سعی بر این شده است که معماری فضای آن کاملاً سنتی باشد و محیط مجتمع حالت طبیعی خود را از دست ندهد.

برای اقامت گردشگران این مجمتع 7 سوئیت مدرن و سنتی در نظر گرفته شده است که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرایی از 70 گردشگر را دارد.

از دیگر امکانات موجود در این مجتمع می توان به  آلاچیق، چادر های عشایر (آلاچیق) برای تجربه زندگی به سبک عشایر، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور های گردشگری،  سیستم های سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس تخت خواب و کف خواب، استخر خصوصی (VIP)، اتاق ماساژ، سونا و پارکینگ اختصاصی برای رفاه و آسایش گردشگران اشاره کرد. کافی شاپ موجود این این مجتمع تفریحی اقامتی ارائه دهنده انواع دمنوش های گیاهی و نوشیدنی های سنتی و محلی است.

رستوران سنتی این مجموعه با انواع غذاهای آذربایجانی و ایرانی نظیر آش دوغ با سبزی های کوهی، انواع کباب گوشتی و گیاهی،کوفته تبریزی مخصوص، کته کبابی جوجه کباب مخصوص، دلمه سنتی و بال کبابی مخصوص آماده پذیرایی از گردشگران این مجموعه است.