۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک در کلاله

اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک در استان گلستان، شهرستان بسیار زیبا و گردشگری کلاله، خیابان شهید اجباری، روستای شهید بهشتی واقع شده است. این بوم گردی با دارا بودن دو نوع واحد اقامتی گلی و چوبی در سال 1399 افتتاح شد و در فضایی دنج و دلنشین میزبان گردشگران و طبیعت دوستان عزیز می باشد.

اقامتگاه بوم گردی شیبک دارای 2 نوع واحد اقامتی به صورت یک ساختمان چوبی 2 طبقه (دو اتاق 6 نفره در طبقه بالا و دو اتاق 6 نفره در طبقه پایین) و سه اتاق کاهگلی 18 متری - پنج نفره، 15 متری - چهار نفره و 9 متری - دو نفره می باشد که در مجموع ظرفیت اسکان و پذیرش 35 گردشگر را دارد. اتاق های چوبی طبقه پایین دارای سرویس بهداشتی اختصاصی (توالت ایرانی و حمام) و اتاق های گلی 18 و 15 متری دارای سرویس بهداشتی اختصاصی  (توالت فرنگی و حمام) هستند، اما مهمانان سایر اتاق ها می بایست از سرویس بهداشتی (1 توالت ایرانی و 1 توالت فرنگی و 1 حمام) اشتراکی داخل محوطه استفاده نمایند.

از جمله امکانات و خدماتی که اقامتگاه بوم گردی کلبه شیبک برای رفاه مسافران گرامی در نظر گرفته می توان به پارکینگ غیرمسقف، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای محلی برای بازدید از جاذبه های دیدنی و سیستم گرمایشی و سرمایشی (بخاری گازی، بخاری هیزمی و اسپیلیت) اشاره کرد.

۱۲ فروردين ۰۲ ، ۰۷:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
anahita amani

هتل سنتی فروغ مهر در شیراز

این هتل دارای دارای  18 باب اتاق به صورت 3 اتاق یک تخته، 12 اتاق دو تخته و 3 اتاق سه تخته می باشد و در مجموع امکان پذیرایی و اسکان حداکثر 40 گردشگر را دارد. تمامی اتاق های هتل دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی و حمام) اختصاصی هستند. لازم به ذکر است مسافرین عزیز می توانند از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی) به صورت مشترک که در محوطه قرار دارد استفاده نمایند. هتل فروغ به سبب داشتن معماری سنتی، منحصر به فرد و کاشی کاری‌های بی نظیر و قرار داشتن در محله قدیمی و تاریخی سنگ سیاه شیراز، اقامت خاطره انگیز و متفاوتی را برای مسافران و گردشگران رقم میزند. در رستوران هتل انواع غذاهای محلی و سنتی نظیر کلم پلو شیراز، شیرازی پلو، دو پیازه آلو، شکر پلو، قورمه به، لوبیا پلو، هویج پلو، دمپختک شیرازی، یخنی نخود، چلو مرغ، قیمه و قرمه و .... طبخ می شود که مسافران عزیز می توانند سفارش دهند و از طعم بی نظیر آن لذت ببرند. از دیگر خدمات و امکانات ارائه شده در هتل می توان به پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تورهای گردشگری، اینترنت رایگان، سیستم گرمایش شوفاژ، سیستم سرمایش اسپیلت و خدمات لاندری اشاره کرد. لازم به ذکر است هتل سنتی فروغ مهر پارکینگ اختصاصی ندارد اما جلوی درب هتل فضا برای پارک خودرو وجود دارد که با دوربین مدار بسته  کنترل می شود. هتل سنتی فروغ مهر در سه راه نمازی، ابتدای بلوار دستغیب، کوچه 4(گذر تاریخی سنگ سیاه)، انتهای کوچه سمت راست، جنب خانه فروغ الملک قرار دارد.

۰۲ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
anahita amani